Telefonpasning? Vi tager hånd om dine kunder

En aftale om telefonpasning gør din hverdag nemmere – og din kundeservice bedre.

Uanset om du laver konsulentarbejde, leverer IT-support, bygger huse eller sælger tyverialarmer, er det afgørende at dine kunder oplever en god service.
Det hjælper vi dig med.

TELEFONSERVICE

Vores services henvender sig både til den lille enkeltmands virksomhed og til større virksomheder med flere hundrede medarbejdere. Når I viderestiller jeres telefoner til Comeback, frigiver I egne ressourcer, så I kan koncentrere jer om forretningen.

Gratis telefonpasning – tilmeld dig her – gratis og uforpligtende

I kan roligt tage på kundebesøg, engagere jer i møder eller få den nødvendige arbejdsro. Vi tager os smilende og høfligt af alle opkald. Vi byder naturligvis velkommen med en velkomsthilsen efter jeres eget ønske. Dine kunder får en venlig og professionel behandling og du bestemmer hvordan dine opkald skal besvares og håndteres. Vi kan viderestille til rette medarbejder eller vi kan tage imod besked og sende på sms/email.

Du kan også vælge at outsource din kundeservice til os – så svarer/hjælper vi kunderne efter dine instruktioner.

Vi lægger aftaler i kalendre, løser problemer ved bestilling, giver svar på chatten, besvarer dine info-emails, ændrer abonnementer, tager imod besked, og hjælper dine kunder videre.
Også de krævende af dem.

Vi tilpasser gerne en løsning, som passer lige til jeres behov. Kontakt os og fortæl hvad du har brug for.

Vi servicerer dine kunder med kompetente svar HELT i din ånd.

Og ja, det er nemt at komme i gang – 30 minutter så er du videre!

 

Telefonpasning - step 1 Telefonpasning - step 2 Telefonpasning - step 3 Telefonpasning - step 4
Vi sender dig en mail med de oplysninger vi har brug for, for at kunne svare dine telefoner. Vi opretter din virksomhed i vores telefonsystem, og sender dig det nummer du skal viderestille til. Du viderestiller opkaldene og vi svarer dine telefoner i 2 uger som en gratis prøveperiode. Efter prøveperioden taler vi sammen om hvordan det er gået, og først her beslutter du om du vil fortsætte og med hvilken type aftale.


… du selvfølgelig også altid velkommen til at komme forbi og se hvordan vi arbejder!

 

Dorte BoeTelefonpasning? Vi tager hånd om dine kunder