95% af alle nye kunder kommer via anbefalinger

Dorte Boe Diverse

Det vigtigste mål ved enhver opgave vi løser er, at kunden er så tilfreds med vores arbejde, at vedkommende er klar til at anbefale os over for andre i sit personlige netværk.

Derfor har vi nu indgået aftale med Relationwise om levering/opsætning af et system der automatisk online kan udsende tilfredshedsmålinger.
Metoden kaldes Net Promoter Score® og baserer sig på kundernes svar på spørgsmålet: ”Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale virksomhed Comeback til en ven, kollega eller forretningsforbindelse?”.

Kunderne kan svare på en skala fra 1 til 10 hvor 10 er mest sandsynlig. Afhængig af hvad kunderne svarer på spørgsmålet, inddeles de i tre kategorier: “Promoters” (9-10), “Passives” (7-8) eller “Detractors” (0-6).

NPS

Det der gør netop denne metode interessant er betragtningen af at der er forskel på at være “meget tilfreds” og så være “så tilfreds at jeg vil anbefale jer til andre”. Så vores mål er at kunderne ikke “bare” skal være meget tilfredse – de skal simpelthen være så tilfredse at de vil anbefale os til andre.

Er du interesseret i at høre mere om vores erfaring med Net Promoter Score® er du altid velkommen til at kontakte Dorte Boe på 4912 2200.

Dorte Boe95% af alle nye kunder kommer via anbefalinger