Referencer telefonpasning

Comeback er mange steder – Mød nogen af vores kunder her:

“Vi har ingen egentlig omstilling i huset, så Comeback besvarer alle opkald på vores hovednummer. Vores direkte linjer går først til den enkelte medarbejder, men hvis de ikke kan svare, så stilles disse opringninger også videre til Comeback.
Samarbejdet fungerer fint. Ændringsforslag bliver taget alvorligt og gennemført omgående, og for os er det en væsentlig kvalitet, at Comeback er i stand til at tilpasse sin service til den enkelte kundes behov.”
Iben Gyes, Hitachi Data Systems
“Nu har vi jo prøvet at have andre til at tage vores telefon, og vi må bare indrømme at Comeback er de bedste!
Tusind tak for det – det er en fornøjelse.”
Jesper Nøhr Kjærsig, Nohr-Con
“Comeback er yderst professionelle og serviceorienterede. Vi har nu i ca. 5 år brugt dem til at passe vores telefoner, når vi selv er optaget af andre ting – og det, der først og fremmest slår mig, er deres evne til at vurdere vigtigheden af en besked. For eksempel er det meget lang tid siden, jeg har talt med en annoncesælger.Samtidig er de proaktive, stiller relevante spørgsmål, og kommer selv med bud på løsninger. At vi også har en god, personlig og humoristisk tone i samarbejdet, sætter jeg stor pris på. Vi anbefaler derfor gerne Comeback til andre. og Apropos pris: Den er fornuftig og konkurrencedygtig.”
Tina Larsen, Appoint HR
“Fleksibilitet er afgørende for os. Også i samarbejdet med Comeback, som vi bruger til at tage sig af overløb på vores telefon, der bliver stillet videre, når den har ringet tre gange, uden at vi selv har taget den. Efter arbejdstid stiller vi også telefonen om, og under ferier bliver alle opkald viderestillet til Comeback, der efterfølgende sender en sms om indholdet af samtalen, så vi selv kan bedømme, om der skal svares her og nu.Prismæssigt er Comeback også fleksible, så man f.eks. ikke kommer til at betale et højt månedligt minimumsbeløb, selvom trafikken har været begrænset.Vi har brugt Comeback siden 1999, og efterhånden har vi nærmest et fortroligt og personligt forhold til Dorte Boe, som også altid er lydhør overfor ændringsforslag. Så jeg kunne ikke finde på at skifte.”
Lars I. Mikkelsen, Consilium
“Vi leverer og monterer videoovervågning i hele Danmark og har gennem en årrække brugt Comeback til besvarelse af opkald fra kunder, når vi selv har været optaget. Det er afgørende for os, at vores kunder får en god oplevelse og føler, at de bliver taget seriøst, når de ringer til os – uanset hvor travlt vi har. I den forbindelse er Comeback en vigtig og betroet samarbejdspartner. Vi har altid fået positiv feedback fra vores kunder omkring den venlige og professionelle måde, som Comeback møder kunderne på, og vi er overbeviste om, at Comebacks service har givet positivt afkast på bundlinjen. Selvom vi sælger videoovervågning, hvormed der kan være mange tekniske detaljer forbundet, formår Comeback tilmed altid at få de vigtigste ting med, så vi hurtigt og præcist kan følge op og enten få lavet et salg eller løst et teknisk problem med kundens overvågningssystem.”
Kenneth Pedersen – SECUBI videoovervågning.
Dorte BoeReferencer telefonpasning