Om Comeback

Comeback er nu en del af Topcall

Comeback er pr. 1. juni 2016 blevet opkøbt af TopCall.

TopCall passer i forvejen telefoner og yder kundeservice for mere end 400 små og mellemstore virksomheder over hele landet.

Vi glæder os til at fortsætte det samme høje serviceniveau, som Comeback har leveret til sine kunder.

topcall-logo-dark

 

 


Når du bruger Comeback, ser vi os selv som dine kolleger.

Det gør dine kunder også. De møder os i telefonen, og mærker ikke at de bliver serviceret af os – i stedet for dig.

Siden 1995 har vi besvaret millioner af opkald for firmaer i alle brancher. Vores mål har aldrig været at blive størst, men at være de bedste til det vi laver.
Vi ved, at det for alle virksomheder i dag gælder om at være et skrift foran – og da receptionisten er den første person dine kunder møder når de kontakter din virksomhed – så gælder det om også her at gøre et godt indtryk. Det bestræber vi os på hver dag.

Gå rundt på vores kontor, og du vil opleve kompetente og engagerede medarbejdere, der med et smil i stemmen giver personligt svar og hjælp til kunder, så de kan komme videre med det samme. En af vore styrker er en tæt sammentømret medarbejdergruppe. Det er et håndplukket og super professionelt team – alle piger – i alderen 31 til 52 år. Fælles for alle er, at de er dedikerede og har et stort servicegen.

Vi kalder os Comeback, fordi vi gør det nemt for dine kunder at få dig i tale – og vende tilbage til dig. Igen og igen. Vi skal aldrig have ferie, er aldrig syge og skal ikke på barsel eller på kursus. Vi sidder klar ved telefonerne alle hverdage 42 timer om ugen, året rundt.

Mange af vore kunder har været med siden vi startede, og over 95 % af de kunder, vi har i år, var også kunde hos os sidste år, og vi venter selvfølgelig også, at de fortsætter til næste år. Selv om vi er stolte af vore succeser, hviler vi ikke på laurbærrene, men søger hele tiden at optimere og forbedre og dermed sikre succes for vore kunder, for deres kunder og dermed også for os selv.

Vi ser hver eneste kundekontakt som en mulighed for at løfte loyaliteten til dig dig og dit produkt. Og vi ved hvor afgørende det er at møde kunderne i deres forventninger.

Vi tror på god kundeservice. Vejen til kunder der kommer tilbage er samtale. I telefonen, på chat, på mail. Alle steder.

Du er altid velkommen til at komme forbi og hilse på os – og få en snak om mulighederne – og få sat ansigter på stemmerne bag telefonen.

Kontakt os!

Dorte BoeOm Comeback