Comeback er blevet solgt til TopCall

Dorte Boe Diverse

Det er med stor glæde, at jeg kan annoncere, at Comeback fra 1. juni 2016 er blevet solgt til TopCall.

Fra 1. juni vil overleveringen til TopCall starte, hvor TopCalls receptionister gradvist vil blive lært op i at tage sig af Comebacks kunder på den måde, I er vant til, og i løbet af 2-3 måneder forventer vi, at både receptionister fra TopCall og Comeback vil betjene Comebacks kunder.

Som kunde vil I komme til at opleve en minimal forskel, fordi TopCall stort set arbejder på samme måde, som I er vant til hos os. Herudover skal I vide, at aftalen med TopCall indebærer, at alle Comebacks kunder fortsætter under de samme betingelser og priser frem til 1. december 2016. Fra den dato vil I som kunde blive fuldt og helt tilknyttet TopCall men i praksis opleve ingen eller kun ganske små prisstigninger.

I kan læse mere om TopCall på www.topcall.dk


TopCall har i dag lidt over 400 kunder, overvejende danske, spredt ud over en masse forskellige brancher. Kunderne omfatter bl.a. autoværksteder, advokater, anlægsgartnere, bedemænd, behandlere, rejsebureauer, ejendomsmæglere, handelsvirksomheder og bilforhandlere. TopCall er meget bevidste om, at kunderne har behov forskellig service, der passer til netop deres foretninger og vil fortsætte den samme høje service som Comeback har tilbudt sine kunder.

Dorte BoeComeback er blevet solgt til TopCall

76 !!!! :-)

Dorte Boe Diverse

NPS-08-05-2015Hold nu op – jeg er dybt imponeret over mine dygtige piger, der har opnået et så flot resultat i vores kundetilfredshed. Vores net promoter score er nu 76 – så vi er forlængst forbi vores mål om at slå Apple som har 72 🙂 og 80% af vores kunder har angivet at de er så tilfredse at de vil anbefale os til andre.

Jeg er så stolt over det flotte resultat – Det skal fluks fejres 🙂

 

Dorte Boe76 !!!! :-)

Tilmeld dig i april og få 30 dage gratis

Dorte Boe Diverse

Alle nye kunder der tilmelder sig i april får 30 dage gratis prøveperiode. Så skynd dig at ringe til os på 49122200 eller her. Vi glæder os til at høre fra dig.

Dorte BoeTilmeld dig i april og få 30 dage gratis

Nyt vedr Net Promoter Score®

Dorte Boe Diverse

Vores første mål med Net Promoter Score var at slå Apple Iphone, der har 70 – og det nåede vi nu – 73.

nps-aug14

Mange af kunderne har brugt tid på også både at komme med kommentarer, forslag og ris/ros – og det har været RIGTIG godt.
På baggrund af alle disse input, forbedrer vi løbende vores ydelser og arbejdsprocesser, så samarbejdet med os skaber mest mulig værdi for vores kunder.

 

Dorte BoeNyt vedr Net Promoter Score®

Hvornår holder I sommerferie?

Dorte Boe Diverse

Husk at give os besked inden I tager på ferie – så tager vi os af kunderne imens. Send info om ferie til info@comeback.dk, og oplys hvornår du er tilbage og hvordan du ønsker dine opkald håndteret imens. Skal en kollega tage over? eller skal vi sige der er ferielukket? og skal vi sortere lidt i opkaldene og kun sende meget akutte opkald videre til dig eller din backup? Vi ønsker alle en god ferie.

Dorte BoeHvornår holder I sommerferie?

En sekretær i baglommen?

Dorte Boe Diverse

Har du projekter liggende i skuffen som du aldrig når?
Har du for mange administrative opgaver og sidder du ofte om aftenen med regnskab og kundehenvendelser?
Vi vil gerne hjælpe!
Så kan du få frigivet tid til dine kerneopgaver og holde aftnerne fri med familien.
Vi hjælper i dag andre kunder med emailbesvarelser, fakturering, bogføring, debitorrykning, kontingentopkrævninger, statistik, rapportskrivning og diverse andre sekretæropgaver.
Ring og aftal et møde og høre mere om hvordan vi kan hjælpe.

Dorte BoeEn sekretær i baglommen?

95% af alle nye kunder kommer via anbefalinger

Dorte Boe Diverse

Det vigtigste mål ved enhver opgave vi løser er, at kunden er så tilfreds med vores arbejde, at vedkommende er klar til at anbefale os over for andre i sit personlige netværk.

Derfor har vi nu indgået aftale med Relationwise om levering/opsætning af et system der automatisk online kan udsende tilfredshedsmålinger.
Metoden kaldes Net Promoter Score® og baserer sig på kundernes svar på spørgsmålet: ”Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale virksomhed Comeback til en ven, kollega eller forretningsforbindelse?”.

Kunderne kan svare på en skala fra 1 til 10 hvor 10 er mest sandsynlig. Afhængig af hvad kunderne svarer på spørgsmålet, inddeles de i tre kategorier: “Promoters” (9-10), “Passives” (7-8) eller “Detractors” (0-6).

NPS

Det der gør netop denne metode interessant er betragtningen af at der er forskel på at være “meget tilfreds” og så være “så tilfreds at jeg vil anbefale jer til andre”. Så vores mål er at kunderne ikke “bare” skal være meget tilfredse – de skal simpelthen være så tilfredse at de vil anbefale os til andre.

Er du interesseret i at høre mere om vores erfaring med Net Promoter Score® er du altid velkommen til at kontakte Dorte Boe på 4912 2200.

Dorte Boe95% af alle nye kunder kommer via anbefalinger