Comeback er blevet solgt til TopCall

Dorte Boe Diverse

Det er med stor glæde, at jeg kan annoncere, at Comeback fra 1. juni 2016 er blevet solgt til TopCall.

Fra 1. juni vil overleveringen til TopCall starte, hvor TopCalls receptionister gradvist vil blive lært op i at tage sig af Comebacks kunder på den måde, I er vant til, og i løbet af 2-3 måneder forventer vi, at både receptionister fra TopCall og Comeback vil betjene Comebacks kunder.

Som kunde vil I komme til at opleve en minimal forskel, fordi TopCall stort set arbejder på samme måde, som I er vant til hos os. Herudover skal I vide, at aftalen med TopCall indebærer, at alle Comebacks kunder fortsætter under de samme betingelser og priser frem til 1. december 2016. Fra den dato vil I som kunde blive fuldt og helt tilknyttet TopCall men i praksis opleve ingen eller kun ganske små prisstigninger.

I kan læse mere om TopCall på www.topcall.dk


TopCall har i dag lidt over 400 kunder, overvejende danske, spredt ud over en masse forskellige brancher. Kunderne omfatter bl.a. autoværksteder, advokater, anlægsgartnere, bedemænd, behandlere, rejsebureauer, ejendomsmæglere, handelsvirksomheder og bilforhandlere. TopCall er meget bevidste om, at kunderne har behov forskellig service, der passer til netop deres foretninger og vil fortsætte den samme høje service som Comeback har tilbudt sine kunder.

Dorte BoeComeback er blevet solgt til TopCall